torsdag 9 juni 2011

Sjal och bandana!

Har så många idér som jag vill testa sy! Här nedan ser ni två utav dem som jag provade på nu ikväll.
Sjal i vuxenstorlek samt bandana/sjal till barn.
Mina stora som jag sytt bandana till sover, så jag får se om jag lyckas
fånga henne på bild med den på imorgon.

Tygerna jag valde att sy i är ett rosa rutigt tyg och med vit spets, går självklart att sy utan spets!

(För beställning av sjal och bandana, kontakta mig på myranochlo@hotmail.se
för mer info om tyger och pris)



Kul att äntligen sy något till sig själv!
Är väldigt nöjd, så fler kommer det att bli.

Hoppas ni får en mysig kväll!
Carina


3 kommentarer:

  1. Åh vilken snygg!! Älskar tyget och spetsen.

    SvaraRadera
  2. Fler vuxen sjalar skulle vara kul att se :)

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentaret.
    Ja, håll ut så kommer det fler!!
    Carina

    SvaraRadera