tisdag 21 juni 2011

Husbehov och semester!

Sydde en napphållare till vår minsting idag.
Hittade detta söta spökbandet förra veckan på vår lokala syaffär och slog till!
För att göra den lite flickig så sydde jag dit ett spetsband att sätta fast nappen i.

När jag ändå höll på så sydde jag en till napphållare som hamnar i shoppen.
Se nedan:


Har även knåpat ihop två plagg idag till mina små töser.
Hade min stora tjej fått välja så hade allt hon äger just nu varit blått.
Så därför sydde jag en blå valklänning till henne och en likadan till lillasyster, dock lite kortare,
 mer som en t-shirt eller tunika eftersom det blir knöligt med klänning när hon kryper.


Vill även passa på att skriva att jag kommer ha lite uppehåll med bloggandet någon vecka framöver.
Vi kommer ha lite semester ihop i familjen
och kommer vara iväg en hel del.
Beställningar tas emot som vanligt, men leveranstiden kan vara upp till 10 dagar.
(Besked om aktuell leveranstid fås vid beställning)

Jag vill önska er en riktigt härlig midsommar och hoppas att ni alla får en trevlig sommar!

Hoppas ni finns kvar när jag väl börjar blogga på riktigt igen!
(Känner jag mig själv rätt så blir det nog något litet inlägg snart ändå)

MVH Carina

1 kommentar:

  1. Helt rätt man måste ju ta hand om familjen också!! Ha det så skönt i sommar

    SvaraRadera