torsdag 30 juni 2011

Godkväll! :)

Jag hoppas ni haft en härlig midsommar och njutit av det fina vädret!
Själv har vi vart iväg en vecka på lite Sverigesemester i blandannat Skara och Stockholm en vecka.
Men innan vi åkte hann jag sy lite beställningar och när vi kom hem låg det ett paket med tyg på posten som jag precis hämtat!

Dessa 6 tygerna är nyheter.
Observera att stjärnorna i kobolt/turkos är lika stora som de andra stjärntygerna.
Jag har hittat mina nya favoriter! Hoppas även att ni gör det!


Här kommer ett litet urval av sydda saker


Snuttefilt med tryckt namn: NEAH på aptyget. Baksida av ljusrosa velour.

Vändbara dregglisar med tillhörande mössor.
Lila/svart stjärnor, grå baksida.
Randig cerise/lila och rosa stjärntyg.
Mössor storlek 0-6 mån.



Oj det blev ett långt inlägg, men tillsist vill jag bara
tacka såå mycket för alla fina kommentarer och mail jag får samt alla beställningar och besök på bloggen.
Så kul att ni gillar det jag syr!
Jag syr såfort tillfälle ges även nu under sommaren och tar emot beställningar som vanligt!

Ha en fortsatt trevlig sommar!
Vi ses snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar