torsdag 17 februari 2011

Tyger ut, tyger in!

Eftersom tygbranchen är säsongsbetonad och det kommer nya tyger varje år så måste en del också försvinna.
Så, nu börjar en del tyger sina i min tyggarderob och då har jag valt att ta in lite nya.

Dessa två underbara tygerna fick jag hem igår.
Ljusblå valtyg och gröna elefanter på offwhite bakgrund.
Riktigt våriga tycker jag!



Har även beställt hem lite andra färger i molnen.
Då de bruna och rosa molntyget inte går att beställa hem mer av och jag har endast en liten bit av varje kvar hemma så har jag beställt hem cerise och svart molntyg.



Klickade även hem detta lila fordonstyg, för visst kan även tjejer gilla bilar och andra brum brum fordon?! Och killar kan ju vara riktigt snygga i lila!!




Hoppas ni gillar mina nya tyger lika mycket som jag och på återseende!!

Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar