tisdag 1 februari 2011

Dregglis på prov...


I helgen som var kom jag över en bit vitt stretchtyg och sydde då två dregglisar i vitt.
Vit velour på baksidan och en tryckknapp bak.
Ibland har min lilla tjej så mycket färg och mönster på body/byxor så då kan ja tycka att det är fint med en enfärgad dregglis till.

Nu till en fråga:
Finns det intresse av enfärgade dregglisar där ute eller är det mönstrade som gäller??
Såfall köper jag gärna hem mer enfärgade tyger!

För tillfället har jag brun, röd, rosa och turkos i enfärgat hemma.

Ha en trevlig dag, alla läsare!

1 kommentar:

  1. Nu är ju min kille snart 1 ½, så dregglisar börjar spela ut sin rätt, men när han använde som mest tyckte jag att det var superbra med enfärgade! Just därför att kläderna ofta är så mönstrade. Vi körde mkt på dregglisar från danska Pippi, men hade jag vetat om din sida då så hade jag lätt köpt! :) Får invänta bebbe nr 2 nu istället :D

    SvaraRadera