onsdag 30 november 2011

Lite info inför jul!

Det väller in beställningar och många av dem verkar vara julklappar.

För garanterad leverans innan jul, för att det ska hinnas sys och komma fram med posten så rekommenderar jag beställning innan 5 dec.


Symaskinen går varm och jag hoppas ni har förståelse för att leveranstiden kan variera, men jag ska försöka ha klart beställningar inom 7-10 dagar (om tyger finns hemma)
Fråga mig gärna om aktuell leveranstid!


Önskar en fortsatt trevlig dag!
Carina

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag följde "din andra blogg" också och tyckte så hemskt mycket om att se och läsa om din vardag?! Har mailat dej för att jag ville fortsätta följa dig, eller är en blogg om dej och din familj inte längre tanken?! Jag vet inte om mitt mail inte kommit fram kanske?!
    Kan du inte skriva en blänkare i denna blogg så vi som undrar får svar!?

    MVH Helen, trogen bloggläsare.

    SvaraRadera
  2. Helen, maila mig så ska jag berätta!! :-)
    Carina

    SvaraRadera