måndag 1 augusti 2011

Godmorgon!

Inte så stor respons på tävlingen denna gången men dragningen är gjord och lotten hamnade på:

Karin Johansson, GATTIS till ditt rosettpannband!

Maila mig din adress så syr jag pannbandet till dig och skickar det!

Stort grattis!



 

Godmorgon och vilken underbar sol vi vaknade till denna måndagmorgon!!


Lite tystare på bloggen för tillfället, detta beror på nya mönster och modeller som
håller på att testas fram, misslyckas, testas igen och sys upp.

Beställningar som kommer in prioriteras i förstahand!


myran & lo har en del annat i tankarna till hösten som jag STORT håller tummarna för att
det kommer att lyckas!
Jag hoppas ni kunder & läsare kommer vara med mig till hösten!

Jag är så glad att jag får syssla med det som jag tycker är något av det roligaste jag har gjort:
Skapandet av kläder, mössor, dregglisar till våra små kära barn samt oss själva!
Detta är tack vare er!

Ha en riktigt härlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar