onsdag 20 juli 2011

Höstnyhet!

Mössorna i mitten är tillsalu för direkt leverans!
Randig med ljusgrå rosett samt blårandig med vit rosett.

Har bloggat lite dåligt de senaste veckorna, dels för att vi är lite sommarlediga och
 dels för att mycket ideér har blivit sydda!

Här ovan har vi en nyhet: Vuxen Rosett Mössa.
En vän till mig frågade om jag ville sy en rosettmössa och resultatet blev väldigt kul!!
Så 4 till har blivit sydda!

Rosett mössan kostar 150:-



Här kommer även en bild (som ville rotera själv) på en beställning som blev sydd igår.


Mössa i djungeltyg med 2 knutar, 1-3 år.
Mössa baggy 1-3 år blått fordonstyg.
Mössa vanlig modell 5-6 år rosa molntyg.


Nu är snart hösten här och fram tills dess och under hösten kommer
det hända en del stora och roliga saker för myran & lo!


Jag är så glad för alla beställningar som kommer in och
det är tack vare er som jag kan hålla på med det som jag tycker är så otroligt kul!!

1 kommentar:

  1. Jag vill ha en rosettmössa med turkostmedaljongtyg å Svart rosett!

    /Elin

    SvaraRadera