onsdag 1 december 2010

Varma och goa halsar!


I ett tidigare inlägg så provade jag på att sy en halsduk till Tindra, som jag inte blev jätte nöjd med.
I helgen så hittade jag ett gammalt pannband ohc en gammal halsduk från 90 talet som jag hade då.
Modellen påminner om denna halsduk jag sytt nu, fast det var med kardborreband på, jag har satt tryckknapp på mina.

Dessa två är sydda till ett syskonpar, en kille på snart 1 år och en tjej på snart 4 år.
Fodrade i velour och med stretchjersey moln på framsidan.
Varma och goa!





Tindra fick agera modell!

Jag är himla nöjd med modellen!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka helt underbara plagg du syr! Jag fullkomligt älskar tygerna. Jag undrar om du har något tyg med apor kvar. Jag såg något inlägg här i bloggen om det. Isåfall är jag intresserad av typ en dreggelscarf. Ska isåfall ges bort i present till en nyfödd pojke =)

    Jag är väldigt frestad att beställa något till egna dottern också =)
    Jag nås via mail: malinsmacmail@gmail.com

    MVH
    Malin

    SvaraRadera