måndag 6 september 2010

Tygerna har anlänt!!

Äntligen så har mina tyger kommit som jag beställde för över en vecka sen.

Här kommer några mindre bra bilder på tygerna som jag snabbt tog nyss för att få ut dem.

Några frågor om tygerna så maila mig eller kommentera mitt inlägg.

Tygerna är av jersey och de två tygerna med svampar är ekologiska tyger.
Alla i väldigt go kvalitté.

på den nedersta bilden är det turkos och cerise stretchvelour.






Sydde en mössa till lilla T i storlek 2-4 år i det vita med rosa/röda svampar, blev en himla go mössa!


Ha en bra dag!! Kramar

2 kommentarer:

  1. fina tyger! men då vill jag beställa en mössa till en tjej som är 1½ år, och jag skulle vilja ha det blåa svamptyget =)

    SvaraRadera
  2. Jag vill beställa 2 mössor i baggy-stil till en 2,5 åring och en 5,5 åring.
    Det rosa tyget med moln på.

    Hej svejs syrran!

    SvaraRadera