torsdag 19 augusti 2010

myran & lo

myran & lo startades för ca 1 år sedan...
Allt började med att jag är frälst i mössor och älskar att köpa mössor till min lilla dotter som är 2 år (och till mig själv för den delen). Sen hon föddes så tror jag att hon har haft säkert 50 mössor.
Så jag började skissa lite på att sy mössor själv. Har ingen direkt syvana, förutom lite gardiner o sytt i knappar som trillat av samt lagt upp byxor... Så allt var på prov först, köpte typ, tog fram min symaskin o ritade ett mönster.
De första mössorna blev sådär, nu tycker jag att de är himla bra!

Har fått en del beställningar på mössor så nu har jag beställt hem mer tyg som jag hoppas kommer denna veckan.
Utöver mössor ska jag försöka sy lite annat oxå, ska blogga om det här!

Jag vet itne om jag kommer att kunna sy så mycket med en liten nyfödd (beräknad om 4 veckor) och en 2 åring, men det visar sig!

Ha en bra dag o kul att du läser min blogg!!
    

 
Kommentera inlägg eller maila mig på: carina_loven@hotmail.com för beställning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar